De V&VN Ambulancezorg organiseerde voor de eerste keer een congres voor haar leden. Heel spannend, want hebben medewerkers van de spoedeisende hulp tijd voor deelname aan een congres. Voor ons de uitdaging om van de 1600 medewerkers er minimaal 200 te interesseren voor deelname.
Met een herkenbaar beeldmerk hebben we de volgende promotie geinitieerd:
- een herkenbaar beeldmerk
- Diverse posts op social media (linkedin en facebook) waarin de verschillende sessies werden gepresenteerd. Deze werden gedeeld door sprekers en commissieleden
- Aankondigingsposters op de ambulancezorg – opkomst locaties
- Flyers op de meldkamers en eerste hulp
- Programmaposters bij de verschillende regionale ambulance organisaties
- Uitgebreide informatieve nieuwsbrieven aan de leden
Uiteindelijk waren er 250 deelnemers aan het congres. Een mooie prestatie voor een eerste keer.
Een programma vol met parallelsessies over de ambulancezorg, het meedenken, het beleid. Men moest een keuze maken uit 2 sessies van de 15.
Terugkoppeling van de deelnemers was dat ze graag alles sessie hadden willen bijwonen. Dus keuzestress!
Een 8 als waardering van de deelnemers! Op naar de volgende editie.